
چه کسی می گوید جاذبه رو به زمین است ؟!من کسانی را دیدم کهxa0فارغ از هر کششی رفته اند تا بالاxa0تا اوجxa0جاذبه رو به خداست.xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 خلوت دل ...
ادامه مطلب